Início > Biblioteca > Advertising Photography: A Straightforward Guide to a Complex Industry

Advertising Photography: A Straightforward Guide to a Complex Industry

Autor: Lou Lesko, Bobbi Lane

The book explores several business management styles supported by the real-world experiences of veteran advertising photographers, illustrated with stunning full-color images of the work that got them where they are today. By examining the methods and strategies used by those who have already made it in the industry, you'll learn smart business practices to apply to your own work, giving you time to focus on the creative aspects of your craft, which is what will ultimately lead you to a successful advertising photography career. Learn from the experiences--good and bad--of those who have been there! -Practical how-to tips, information, and examples from each of the top genres -Learn how to get your business started, including writing a business strategy, licensing and copyright information, creating branding for websites and portfolios, insurance and legal issues, and more -Essential industry resources for estimating and invoicing software, professional organizations, marketing services, and creative consultants.

O livro explora vários estilos de gerenciamento de negócios apoiados pelas experiências do mundo real de fotógrafos de publicidade veteranos, ilustrados com impressionantes imagens coloridas do trabalho que os colocou onde estão hoje. Examinando os métodos e estratégias usados ​​por aqueles que já fizeram isso na indústria, você aprenderá práticas de negócios inteligentes para aplicar em seu próprio trabalho, dando-lhe tempo para se concentrar nos aspectos criativos do seu ofício, que é o que acabará levar você a uma carreira de sucesso em fotografia publicitária. Aprenda com as experiências - boas e ruins - daqueles que estiveram lá! -Dicas práticas, informações e exemplos de cada um dos principais gêneros -Saiba como começar seu negócio, incluindo escrever uma estratégia de negócios, licenciamento e informações de direitos autorais, criação de marca para sites e portfólios, seguros e questões legais e Mais recursos da indústria para estimar e faturar software, organizações profissionais, serviços de marketing e consultores criativos.